תגובות לפוסט: דומים, אבל שונים: סיג-סאואר נגד בול https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/ חדשות הנשק והביטחון של ישראל Sun, 24 May 2026 04:03:02 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: Kobi Liany https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/#comment-346 Sun, 24 May 2026 04:03:02 +0000 https://israelballistics.com/?p=7279#comment-346 בתגובה על יעקב.

9X19

]]>
מאת: יעקב https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/#comment-341 Fri, 22 May 2026 14:53:30 +0000 https://israelballistics.com/?p=7279#comment-341 מה הקליבר ?

]]>
מאת: מיכאל https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/#comment-314 Sat, 09 May 2026 20:19:46 +0000 https://israelballistics.com/?p=7279#comment-314 אגב, נשמח מאד אם תעשו השוואה בין הליין של בול למוצרים המקבילים של KIMBER שהגיעו זה עתה לארץ. זה יכול להיות מבחן מרתק ממש (שמעת רונן? ;-))
בכל אופן, מרנין לראות שסוף-סוף שוק ה 1911 בארץ מתעורר ויוצא מחוץ לגבולות של מועדוני הירי המעשי. בקצב הזה אולי עוד נזכה לראות יבוא סדיר של ATLAS, INFINITY ו NIGHTHAWK לארץ במחירים שפויים… (שמעת רונן? ;-))

]]>
מאת: בן צור יוסף https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/#comment-313 Fri, 08 May 2026 06:58:27 +0000 https://israelballistics.com/?p=7279#comment-313 כתבה מעולה , סקירה ונתונים מפורטים – כולל את כל המידע הרלוונטי הנחוץ . כבעלים של TAC COMP הכתבה ממחישה ממש את איכות האקדח בצורה מדוייקת.
תודה .

]]>
מאת: מיכאל פ https://israelballistics.com/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-2011-%d7%a1%d7%99%d7%92-%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%90%d7%a8-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%91%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99/#comment-311 Thu, 07 May 2026 13:12:53 +0000 https://israelballistics.com/?p=7279#comment-311 סקירה מעולה! יישר כח!
לענ"ד הבול בהחלט עדיף בכל פרמטר. גם בביצועים, גם בשלמות המוצר, במחיר וגם באמינות. כבעלים לשעבר של שני זיגים (אחד מהם דגם קצה – 226 LEGION) חוויתי איתם בעיות אמינות, מעצורים וגם… את בעית החלודה הידוע לשמצה של זיג. לעומת זאת, הבול EDC PRO שלי מרגיש לי לא רק כאקדח הכי טוב שהיה לי, אלא כמוצר הכי טוב שקניתי אי-פעם. עד כדי כך. ואז עשיתי את הטעות המטופשת – יריתי ב TAC COMP וכבר מהמחסנית הראשונה הבנתי שאני חייב את האקדח הזה.
הזיג אקדח מעולה, אבל הוא לא בליגה של הבול. אם כבר את הTAC צריך לשים מול ה STACATTO XC וגם שם לא בטוח בכלל שהסטקאטו יצא המנצח… והבול עולה פי 2 פחות ממנו !!!

]]>