
אם המונדיאל היה תחרות נשק, בית ב'
בהשראת אירוע הכדורגל העולמי, איך היה נראה אירוע כזה בעולם הנשק, אם כל מדינה יכלה לשלוח אקדח אחד לעימות הגלובלי. פרק שני, המזרח התיכון
// כתב:
// צילום:
שתפו את הכתבה:
פתחו יומנים ואספו את החברים: ביום שישי ה-19 ביוני, יערך הפנינג פתיחת הקיץ ליורים במטווח חבצלת שברחובות (לחצו לניווט למקום) בשיתוף עם אתר ISRAEL BALLISTICS. במסגרת אירוע זה, המגיעים יוכלו ליהנות משלל פעילויות במקום, בהן ירי חופשי בתחמושת סטנדרטית 9X19 בעלות של 2 שקלים לכדור בלבד, מטרות מפתיעות, דוכני נשק וציוד ממגוון רחב של מותגים, פוד-טראק ואף הגרלות שוות שיערכו בין הנרשמים בקישור שלעיל, אז הקדימו להירשם.
אירוע זה יערך החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד 14:00 אח"צ. אנחנו כמובן נהיה שם. נתראה על קו היורים.
להרשמה: לחצו כאן!
שתפו את הכתבה:

בהשראת אירוע הכדורגל העולמי, איך היה נראה אירוע כזה בעולם הנשק, אם כל מדינה יכלה לשלוח אקדח אחד לעימות הגלובלי. פרק שני, המזרח התיכון

הסמית' אנד ווסון M&P® 9 M2.0 METAL COMPACT הגיע לישראל, עם הבטחה לאיכויות ירי גבוהות ומסתבר, גם עם תג מחיר מפתה ביחס לתמורה

מתכון לאסון: במאי אישר לשחקן בצילומי סרט ברחובות תל-אביב לשאת את נשקו הפרטי לצורך הצילומים, כמובן בניגוד לחוק ועורר בהלה. המעורבים עוכבו לחקירה

בהשראת אירוע הכדורגל העולמי, איך היה נראה אירוע כזה בעולם הנשק, אם כל מדינה יכלה לשלוח אקדח אחד לעימות הגלובלי. פרק שני, המזרח התיכון

הסמית' אנד ווסון M&P® 9 M2.0 METAL COMPACT הגיע לישראל, עם הבטחה לאיכויות ירי גבוהות ומסתבר, גם עם תג מחיר מפתה ביחס לתמורה

מתכון לאסון: במאי אישר לשחקן בצילומי סרט ברחובות תל-אביב לשאת את נשקו הפרטי לצורך הצילומים, כמובן בניגוד לחוק ועורר בהלה. המעורבים עוכבו לחקירה



7 תגובות
היינו שמחים אם היו יותר אירועים כאלה
אבל יותר לכיוון של אמצע שבוע /יום רביעי/חמישי
אני בתור אדם דתי , וגם גר במרחק של שעתיים וחצי נסיעה ,לא אוכל להגיע רק בגלל שזה מתקיים ביום שישי
מאיפה בארץ? אנסה לבדוק בעתיד אפשרות גם למקומות נוספים. לפני חודש עשינו באיילת השחר (טריגר) בצפון.
ולגבי יום שישי, זה היום הכי פנוי לרוב האנשים. אני מבין את המגבלה.
ראשית כל יישר כח על היוזמה! נשמח מאד להגיע!
לצערי הרב מאד נתקלתי בבעיה הזאת בצורה חריפה בירי המעשי, שם רב ככל הפעילות התחרותית מתקיימת בשישי-שבת, מה שמנע ממני, כאדם דתי, להתחרות.
90% מהתחרויות הינן בימי שישי ושבת כך שאתה יכול להכנס לתחרויות שמתקיימות בימי שישי , אם כי ראוי לציין שכמות המעונינים להרשם לתחרות הינה גדולה מאוד מה שמקשה על ההצלחה ברישום .
תראה בגדול שבת נכנסת בשעה דיי מאוחרת גם לא חייב להגיע לכל היום אפשר שעתיים אבל אם הנסיעה היא של שעתיים וחצי זה נראה לי לא שווה את המאמץ
האם חובה רשיון לנשק או שאפשר לבוא בלי?
חובה רישיון ובעלות על נשק